IMG-20210409-WA0012_1

מזגן מיני מרכזי אינוורטר

מזגן מיני מרכזי אינוורטר רוכשים רק בעזרתם של המקצוענים – כוכב הקור הוא הכתובת הנכונה בעבורכם. כאן תוכלו לאתר בקלות את כל מערכות מיזוג האוויר המתקדמות ביותר. אלו שיוכלו לסייע לכם בחיסכון בצריכת החשמל כמו גם יעניקו לכם את יכולת בקרת האקלים האולטימטיבית. כך שתוכלו לבחור את הטמפרטורה הרצויה בכל חדר בנפרד וליהנות ממיזוג האוויר המושלם ובקרת הטמפרטורה היציבה והאחידה ביותר.

מזגן מיני מרכזי אינוורטר – טכנולוגיה מתקדמת ויעילה

מזגן מיני מרכזי אינוורטר מעניק לכם הרבה יותר ממה שמזגן רגיל אי פעם יכל. בעת שימוש במזגן אשר פועל על טכנולוגיית האינוורטר, אנו למעשה עושים שימוש במזגן איכותי, חדיש, אשר מסייע בחיסכון בצריכת החשמל, זאת בנוסף לעובדה כי הוא מעניק לנו את יכול הוויסות המקסימלית על פעולתו של המזגן.

תוחלת החיים של מזגנים מסוג זה לרוב ארוכה יותר ביחס למזגנים אחרים. זאת הודות לעובדה כי הוא פועל בדרך השונה מעט ממזגנים אחרים. דבר אשר מקל על פעילותו של המדחס ומוריד ממנו את העומס.

מזגן מיני מרכזי נועד הרי לקרר או לחמם מספר חדרים במקביל, כך שבשעה שמזגנים אלו פועלים על טכנולוגיית אינוורטר הרי שאנו למעשה יכולים לרכוש בעבורנו את מערכת המיזוג המושלמת. אשר תוכל לסייע לנו ליצור את האווירה הנעימה ביותר בכל חללי הבית או המשרד. כך, גם בשעה שבחוץ שרב כבד או קור אימים, אתם תוכלו להיות מוגנים מפני תנאי מזג האוויר הקשים בבית.

עומדים לשירותכם בכל שלב עם מזגן מיני מרכזי אינוורטר שישנה לכם את החיים

בכל שלב בו אתם מתלבטים בנוגע למערכת המיזוג המתאימה ביותר לכם, אנו בחברת "כוכב הקור" סניף ראשל"צ נשמח לעמוד לשירותכם ולסייע בייעוץ והענקת כל המידע לו אתם תהיו זקוקים לשם קבלת ההחלטה הנכונה ביותר בעבורכם. הצוות המקצועי שלנו ישמח לענות על כל שאלה בנושא ולספק את המידע הדרוש לכם בנוגע לסוגי מערכות המיזוג השונות, היתרונות, החסרונות וההבדלים המשמעותיים שבין המערכות השונות.

מזגן מיני מרכזי אינוורטר במחיר מעולה

הבשורה הטובה לאותם צרכנים היא שבהחלט יש בשוק מערכת מיזוג אוויר שהיא שקטה, אמינה ויציבה. מזגן כזה נקרא מזגן אינוורטר מיני מרכזי, והוא עונה על כל הדרישות שישנן ממערכות מיזוג שקטות וטובות. למזגן מיני מרכזי אינוורטר יש עוד כמה יתרונות משמעותיים. מדובר במזגן חסכוני ביותר, שפעולתו צורכת הרבה פחות חשמל מאשר סוגי מזגנים אחרים. בנוסף לכך, הפעולה שלו שקטה ביותר, והיא אינה מפסיקה ומתחילה בכל פעם מחדש, אלא מתמשכת באופן קבוע ויציב.

כיום, מי שרוצה למזג מספר חדרים בו זמנית, יכול להתקין מערכת מזגן מרכזית או מיני מרכזית, וכך לספק מענה לכל הבית. מערכת מזגן מיני מרכזית מאפשרת להשתמש ביחידה חיצונית אחת, ולחבר אותה למספר חדרים, שבהם ישנם פתחי אוורור שמהם מגיע מיזוג האוויר. אך כיום ישנו פתרון מוצלח עוד יותר מזה, והוא נקרא מזגן מיני מרכזי אינוורטר.

כמו כן, דבר נוסף שחשוב להיות מודעים לו, הוא שישנה משמעות גם לשאלה איך מתקינים את המזגן המיני-מרכזי החדש שלכם. לא אחת קורה שצריך לעשות עבודות הכנה בבית, כולל הנמכה של התקרה, ולכן יש טעם לפנות רק אל חברה מקצועית שתוכל לבצע עבודה כזאת על הצד הטוב ביותר.

חברת כוכב הקור סניף ראשל"צ לשירותכם

מחפשים חברה מקצועית שאצלה תוכלו לקבל את כל השירותים תחת קורת גג אחת? רוצים להבטיח שהחברה שאליה אתם פונים תוכל לתת לכם שירותי ייעוץ והתקנה של מזגנים מיני מרכזיים אינוורטר איכותיים? אם כך, חברת כוכב הקור סניף ראשל"צ זו הבחירה הנכונה! התקשרו עוד היום למספר: 03-9624446 ותוכלו גם אתם ליהנות משירות מקצועי, אמין ומניסיונם הרב של אנשי המקצוע שעובדים בחברה. בנוסף, המחירים כאן נוחים כך שתוכלו להיות בטוחים שמכל הבחינות תצאו מרוצים.

IMG-20210409-WA0012_1
זה הזמן להשתדרג במזגן חכם
השאירו את פרטיכם:

מזגן מיני מרכזי אינוורטר מומלץ

מחפשים מזגן מיני מרכזי אינוורטר מומלץ והלכתם קצת לאיבוד? לא ברור לכם האם יש משמעות לשאלה איזו חברה ייצרה את המזגן? או שהדבר החשוב ביותר הוא להפקיד את משימת ההתקנה בידי אנשי המקצוע הטובים ביותר? כדאי שתדעו שאפשר להבין ללבכם. עולם המזגנים בימינו הפך להיות כמעט אינסופי והוא כולל לא מעט אופציות, כך שטוב תעשו אם תפנו אל חברת כוכב הקור סניף ראשל"צ לקבלת סיוע, עצה ושירותי התקנת מזגנים מקצועיים.

מהם היתרונות של מזגן כזה?

מעבר לכך שצריך לבחור מזגן מיני מרכזי אינוורטר מומלץ מתוך מגוון רחב של אפשרויות, כדאי שתכירו את היתרונות של מזגני אינוורטר:

  • הטכנולוגיה של מזגנים כאלה הינה מתקדמת ויעילה ביותר
  • מזגני אינוורטר הינם מזגנים חסכוניים מאוד מבחינת צריכת החשמל שלהם
  • הם מעניקים לנו את היכולת הכי טובה שיש לוויסות פעולת המזגן
  • תוחלת החיים שלהם הרבה יותר ארוכה בהשוואה למזגנים אחרים

מהו מזגן מיני מרכזי אינוורטר?

דיירים בבתים רבים בישראל מחפשים פתרון מיזוג אוויר שיוכל לתת מענה לכל החדרים בבית, ולא רק לחדר בודד אחד. בעבר, הפתרון המקובל היה להתקין מספר מזגנים בחדרים השונים, וכך לדאוג לבקרת אקלים בכל הבית. החיסרון המשמעותי של פתרון זה הוא גם המחיר היקר של התקנת מספר מזגנים, וגם הצורך בהתקנה של מספר יחידות מנוע חיצוניות על קירות הבית או הבניין.

הפתרון: מזגן מיני מרכזי אינוורטר

מזגן מיני מרכזי אינוורטר שונה מהמזגן המיני מרכזי הרגיל בכך שהוא כולל יחידות איוד (מזגנים) פנימיות בתוך הבית. כך, בכל חדר שמחובר למערכת ישנו מזגן עילי נפרד, שבו ניתן לשלוט גם בנפרד, למרות שכל המזגנים הפנימיים נשענים על יחידת מנוע חיצונית אחת בלבד.

כך, אם בחדר מסוים בבית רוצים להדליק את המזגן בטמפרטורה מסוימת, ואילו בחדר אחר רוצים להדליק את המזגן בטמפרטורה שונה, או לכבות את המיזוג כליל – אין שום בעיה וכל בני הבית יכולים לקבל את מבוקשם מבחינת בקרת האקלים.

מזגן מיני מרכזי אינוורטר קונים ב-'כוכב הקור – סניף ראשל"צ'

אם אתם מחפשים מערכת מיזוג טובה ויעילה, אנחנו ב-'כוכב הקור – סניף ראשל"צ' נשמח לסייע לכם ולהתקין מזגן מיני מרכזי אינוורטר בביתכם, שמאפשר פעולה שקטה ויעילה לאורך זמן. צוות החברה ישמח לענות לכם על כל שאלה הקשורה בייעוץ למיזוג אוויר, כפי שהוא עושה במסירות ובמיומנות לאורך שנים רבות.

מזגן אינוורטר מיני מרכזי
כולנו מכירים את המצב השכיח והדי מעצבן שבו המזגן שלנו מרעיש באופן מוגזם בזמן פעולתו. הרעש של המזגן, שמפסיק ומתחיל שוב את פעולתו מדי פעם, יכול להיות טורדני ביותר. גם אם המזגן מקרר או מחמם את הבית באופן יעיל למדי, הרעש הזה בהחלט מספק סיבה טובה עבור רבים לחפש מערכת מיזוג אוויר שקטה ויציבה יותר.

התקנת מזגן אינוורטר מיני מרכזי

הטכנולוגיה שעליה מבוסס מזגן אינוורטר מיני מרכזי היא טכנולוגיית האינוורטר. טכנולוגיה זו מבוססת על מדחס בעל מהירות משתנה, שיכול להתאים את זרם האוויר על פי הטמפרטורה בחדר. הטכנולוגיה הזו יודעת לזהות שינויים בטמפרטורה, ולהתאים באופן מיידי את פעולת המזגן. כך, הטמפרטורה שנקבעת על ידי מפעיל המזגן נשמרת כל הזמן, והיא נותרת יציבה. הטכנולוגיה הזו גם גורמת לכך שהמזגן לא מפסיק ומתחיל מחדש בהזרמת האוויר, ולכן מדובר במערכת שקטה כל כך.

למי מתאים מזגן אינוורטר מיני מרכזי?

מזגן אינוורטר מיני מרכזי מתאים לכל מי שרוצה ליהנות מבקרת אקלים שקטה ויציבה בביתו. הפן המיני מרכזי של המזגן בא לידי ביטוי בכך שניתן להפעיל את המזגן בחדרים שונים בבית, ולקבל בקרת אקלים נפרדת בכל חדר וחדר. יתרון זה גורם לכך שיכולה להיות טמפרטורה מעט שונה בכל אחד מהחדרים, בהתאם לרצון של מי שנמצא באותו מיקום.

מזגן אינוורטר מיני מרכזי הוא לא רק שקט ויציב יותר, הוא גם חסכוני יותר בחשמל. צריכת החשמל של המזגן נמוכה ב-30% בממוצע מזו של סוגי מזגנים אחרים, מה שהופך אותו למזגן האידיאלי לחימום ולקירור באקלים הישראלי.

מזגן אינוורטר מיני מרכזי קונים ב-"כוכב הקור"

'כוכב הקור – סניף ראשל"צ' מציעה תכנון והקמה מקצועיים של מערכת מזגן אינוורטר מיני מרכזי. צוות החברה המנוסה והאמין פועל בשוק כבר שנים רבות, וישמח לסייע לכם בהתקנה של מזגן יעיל, חסכוני, אמין ושקט ביותר.

מאמרים נוספים

מעוניין בייעוץ ותכנון מערכות מיזוג מתקדמות?

השאר פרטים ונחזור אליך

דילוג לתוכן