מולטי אינורטר מזגנים

מזגן מולטי אינוורטר

מזגן מולטי אינוורטר הוא ללא ספק אחד ממערכות המיזוג החדשניות אשר גרמו למהפכה של ממש בתחום זה. חברת "כוכב הקור" סניף ראשל"צ הוותיקה והמנוסה תעמוד לשירותכם בכל עת ותסייע בבחירת המזגן המתאים ביותר לצרכים שלם ולדרישות התקציב אשר אתם מציגים. לאחר מכן נוכל לבצע את ההתקנה המקצועית ביותר של המזגן בביתכם או במשרדכם, כך שאתם תוכלו ליהנות ממנו למשך שנים ארוכות ונעימות.

מזגן מולטי אינוורטר – כל היתרונות במזגן אחד

מזגן מולטי אינוורטר נוצר הודות לטכנולוגיית מיזוג האוויר המתקדמת ביותר כעת. בעזרתה של מערכת מיזוג זו ניתן יהיה לחבר יחידה חיצונית אחת למספר יחידות פנימיות, כך למעשה נוכל למזג מספר חדרים במקביל ביעילות מירבית.

  • היתרון המשמעותי של מערכת מיזוג חדישה זו הוא בכך שהיא מאפשרת שמירה על טמפרטורה אחידה ויציבה לכל חדר.
  • המערכת הינה גם חסכונית בצריכה האנרגטית שלה, דבר אשר מעניק לנו את ההזדמנות לחסוך גם בהוצאות החשמל שלנו.
  • מערכת מיזוג מולטי אינוורטר ניתנת לשליטה דרך האינטרנט. כך ניתן יהיה לבחור את הטמפרטורה שאנו רוצים שתשרור בבית ברגע שנגיע אליו.
  • מערכות זו מאפשרת לנו להימנע מן ההכרח שבהתקנת מנוע מחוץ לחלון של כל חדר בו אנו מעוניינים כי יהיה מזגן. הרי שלמעשה יחידה חיצונית אחת תוכל למזג מספר חללים שונים על פי בקשתכם, זאת ללא צורך במציאת מיקום חיצוני למנוע מחוץ לכל חדר.

עונים על צרכים בסיסיים עם מזגן מולטי אינוורטר

ניתן לראות כי כיום כמעט ואין בתים אשר לא התחדשו במערכת מיזוג כזו או אחרת, ואין זה מפתיע ככל. הרי הקיץ בישראל הופך להיות חם יותר משנה לשנה והחורף הופך קר יותר. על מנת להפוך את השהייה לנעימה ונוחה בכל מבנה בו אנו נמצאים יעלה הצורך בהתקנה של מערכת מיזוג מתאימה. "חברת "כוכב הקור" סניף ראשל"צ תשמח לעמוד לשירותכם, לסייע בבחירת המזגן המתאים והחסכוני ביותר ותתקין אותו בצורה המקצועית ביותר. צרו קשר עוד היום לקבלת מענה על כל שאלה בנושא.

מולטי אינורטר מזגנים
זה הזמן להשתדרג במזגן חכם
השאירו את פרטיכם:

פתרונות מיזוג חדשניים

חברת "כוכב הקור" סניף ראשל"צ המנוסה והוותיקה מתמחה במתן פתרונות מתקדמים והתאמה אישית של מערכות המיזוג היעילות ביותר בעבור כל דירה על פי צרכיה. אנו מתמחים במערכות מיני מרכזיים מתקדמות, מערכות מולטי אינוורטר ומערכות V.R.F. הנכם מוזמנים ליצור איתנו קשר ונשמח לענות על כל שאלה ולספק את הייעוץ המקצועי והאדיב ביותר. הנכם מוזמנים לפגישת ייעוץ במשרדנו, שם תוכלו להתרשם מתצוגה מרהיבה אשר ממתינה רק לכם.

מזגן מולטי אינוורטר מחיר

מציאת מזגן מולטי אינוורטר מחיר משתלם ונוח לא חייבת להיות מטלה מפרכת אשר אתם לא מצליחים להשלים. חברת "כוכב הקור" סניף ראשל"צ הוותיקה והמנוסה מעמידה את שירותי המקצועיים לרשותכם, כך נוכל לספק לכם את כל המידע לו אתם זקוקים על מנת לבחור בצורה נכונה בעבור הצרכים שלכם את מערכת המיזוג האידיאלית. אנו נמנים עם מתקיני הזהב של אלקטרה ותדיראן ומעניקים שירות V.I.P ללקוח לאחר ההתקנה. חברתנו מקפידה על ביצוע כלל עבודות ההתקנה בצורה המקצועית ומיומנת ביותר, זאת על מנת לאפשר לכם שנים ארוכות בהן תוכלו ליהנות מתכונותיו הנפלאות של המזגן אותו בחרתם.

מחיר משתלם עבור טכנולוגיה מתקדמת

מערכת מיזוג מולטי הינה למעשה מערכת מזגנים אשר יכולה להתאים בצורה נהדרת לבתים בהם לא קיימת תשתית לתעלות בעבור מזגן מיני מרכזי או למשרדים שונים. היתרון המשמעותי של מערכת זו הוא בכך כי היא מאפשרת שליטה בכל חלל של החדר על הטמפרטורה לפי העדפה אישית של הנוכחים. ברגע שטכנולוגיית האינוורטר הצטרפה למערכה, אנו יכולים לראות כי יעילותה של מערכת מיזוג זו עולה פלאים בעוד עלויות צריכת החשמל שלכם יורדות.

מזגן מולטי אינוורטר מחיר משלתם במיוחד לאור העובדה כי מזגנים אלו יאפשרו לכם לחסוך בצורה משמעותית בהוצאות החשמל שלכם. כך, גם אם נדמה במבט ראשון כי מערכת המיזוג מעט יקרה יותר ממערכות מיזוג אחרות, הרי שההשקעה במוצר איכותי ומתקדם שכזה תהיה רווחית הרבה יותר לטווח הארוך.

מולטי אינוורטר

טכנולוגיה זו, שנקראת טכנולוגיית אינוורטר, מבוססת על כך שהמזגן יכול להשתמש בתפוקת חשמל משתנה ולהתאים את זרימת האוויר בכל חדר. יכולת זו גורמת לכך שהמזגן אינו מפסיק ומתחיל כל פעם מחדש, וכך נשמרת הטמפרטורה היציבה וגם נוצר חיסכון משמעותי בצריכת החשמל. לטווח ארוך, חיסכון זה מאפשר להוזיל מאוד את העלות של השימוש במזגן, ולצמצם את גובה חשבונות החשמל בקיץ ובחורף באופן משמעותי.

מה הוא מזגן מולטי אינוורטר?

מזגן מולטי אינוורטר הוא מזגן שיש לו יחידת מנוע ומדחס אחת חיצונית, והיא מחוברת לכמה חדרים בתוך הבית וממזגת את כולם. המיזוג בתוך החדרים מתבצע באמצעות יחידת מיזוג רגילה או סמויה. כל היחידות הנפרדות בבית מחוברות באמצעות צנרת אל היחידה החיצונית, וכך נשמר האקלים הממוזג בתוך מספר רב של חללים פנימיים.

חשוב לדעת כי מזגן המולטי אינוורטר לא רק מאפשר מיזוג של כמה חדרים במקביל. הטכנולוגיה שלו מאפשרת לבצע מיזוג אוויר בטמפרטורה שונה בכל אחד מהחדרים, ובנוסף לכך – המזגן יודע לזהות שינויים בטמפרטורת החדר ושומר על פעילות קבועה ויציבה, שבה הטמפרטורה שנבחרה נשמרת באופן מדויק כל הזמן.

איך מתקינים מזגן מולטי אינוורטר?

כדי להתקין מזגן מולטי אינוורטר בבית, יש להתקין את יחידות המיזוג הנפרדות בחדרים, ולהכין תשתית של צינורות המונחים בתעלות בתקרה, שיתחברו אל יחידת המנוע המרכזית החיצונית. בבתים חדשים, לעתים ישנה כבר תשתית כזו מוכנה, ואז אין צורך בהקמה שלה. אך במרבית הבתים, כאשר אין בנמצא תשתית כזו, התקנת המזגן תכלול גם את הכנת התשתית המתאימה. התקנת מזגן מולטי אינוורטר היא יקרה יותר, אמנם, ממחיר התקנת מזגן רגיל, אך לאור העובדה שהמזגן הוא כל כך חסכוני בחשמל – לאורך זמן העלויות האלו תתקזזנה.

האם להתקין מזגן מולטי אינוורטר בביתכם?

התקנת מזגן מולטי אינוורטר מתאימה במיוחד לבתים בהם רוצים למזג בבת אחת מספר חדרים. כמו כן, מכיוון שמיזוג כל הבית מצריך רק יחידת מנוע חיצונית אחת – הדבר מהווה יתרון משמעותי בבתים בהם יש מגבלה כלשהי בהתקנה של יותר מיחידה חיצונית אחת.

כך שאם אתם מחפשים מערכת מיזוג שתפעל בכל הבית באופן יציב, אמין ויעיל – מזגן מולטי אינוורטר הוא בדיוק בשבילכם, ויענה על הצרכים שלכם באופן מושלם. כוכב הקור סניף ראשל"צ מספקת מגוון רחב של מזגנים איכותיים ואמינים.

מזגן מולטי אינוורטר מחיר טוב

הקיץ הישראלי יכול להיות חם ולח באופן משמעותי מאוד. עבור מרבית הישראלים, הבריחה לתוך חללים ממוזגים ומקוררים היא הכרחית בעונה זו, וכדי להתמודד באמת עם עומס החום – נדרש מזגן איכותי, אמין ויעיל. אם בעבר, פתרונות המיזוג המקובלים בבתים היו התקנת מזגן עילי או תחתי אחד בכל חדר ממוזג (שבמקרים רבים לא כללו את כל החדרים בבית), כיום ניתן למזג בקלות את כל החדרים בבית באמצעות מערכת מיזוג אחת. סוג מזגן כזה נקרא מזגן מולטי אינוורטר, והוא בנוי מיחידת מנוע חיצונית אחת שמחוברת באמצעות שרשרת צינורות ליחידות משנה שנמצאות בחדרים השונים בבית. 

מהו מזגן מולטי אינוורטר?

הקיץ הישראלי יכול להיות חם ולח באופן משמעותי מאוד. עבור מרבית הישראלים, הבריחה לתוך חללים ממוזגים ומקוררים היא הכרחית בעונה זו, וכדי להתמודד באמת עם עומס החום – נדרש מזגן איכותי, אמין ויעיל. אם בעבר, פתרונות המיזוג המקובלים בבתים היו התקנת מזגן עילי או תחתי אחד בכל חדר ממוזג (שבמקרים רבים לא כללו את כל החדרים בבית), כיום ניתן למזג בקלות את כל החדרים בבית באמצעות מערכת מיזוג אחת. סוג מזגן כזה נקרא מזגן מולטי אינוורטר, והוא בנוי מיחידת מנוע חיצונית אחת שמחוברת באמצעות שרשרת צינורות ליחידות משנה שנמצאות בחדרים השונים בבית. 

התקנה במחיר אטרקטיבי

אם אתם מעוניינים לדעת מהו המחיר של מזגן מולטי אינוורטר, ניתן לומר קודם כל כי מחיר התקנת מזגן מולטי אינוורטר היא יקרה יותר מהתקנת מזגן רגיל. למעשה, מחיר ההתקנה יכול להיות עד פי 3 בממוצע ממחיר התקנת מזגן עילי בודד. יחד עם זאת, האמינות של המזגן והפעולה החסכונית שלו בחשמל, הופכים אותו לכדאי גם מבחינה כלכלית. החיסכון הכספי בא לידי ביטוי בהוזלה של חשבונות החשמל גם בעונות שבהן המזגן דולק במשך שעות רבות, והאמינות של המערכת גורמת לכך שהוצאות על תיקונים ותחזוקה הן מועטות יחסית.

לכן, הבחירה להתקין מזגן מולטי אינוורטר היא בחירה כדאית במזגן אמין ושקט, שיכול לספק עבודה מצוינת לאורך זמן, ולקרר (או לחמם) את הבית כולו באופן חכם ויעיל.   כוכב הקור סניף ראשל"צ מספקת מזגנים איכותיים במחירים הוגנים.

התקנת מזגן מולטי אינוורטר

מתלבטים האם התקנת מזגן מולטי אינוורטר זו יכולה להיות בחירה טובה עבורכם? תוהים מהם היתרונות של מזגנים כאלה? כדאי שתדעו: זה לא במקרה שהיום כמעט בכל מקום ניתן לראות מזגני מולטי אינוורטר. היתרונות של מזגנים מהסוג הזה ברורים, כי הם עמידים, בעלי תוחלת חיים גדולה ואף מסייעים בצריכת החשמל. לכן, אם אתם יכולים לפנות עוד היום אל חברת כוכב הקור סניף ראשל"צ, למה לדחות את זה ליום הכי חם בשנה?

מה צריך לדעת על התקנת מזגן מולטי אינוורטר?

כשמדברים על התקנת מזגן מולטי אינוורטר צריך לדעת שמעבר לכל היתרונות של המערכת הזאת, יש צורך גם להכין את הבית. למעשה, בהתקנת מזגנים כאלה צריך:

  • לבדוק ולהחליט האם מזגן מיני מרכזי מולטי אינוורטר יתאים לדירה שלכם.
  • לבדוק האם יש צורך לעשות עבודות הכנה שונות לפני ההתקנה עצמה.
  • לבצע התקנה בצורה מדויקת ותוך התחשבות במגבלות המקום.
לכן ברור מדוע לא כל חברה תוכל לבצע את שירותי ההתקנה האלה בבית הפרטי, בדירה או במשרד שממנו אתם מנהלים את העסק שלכם. אין כאן מקום לטעויות וחשוב להבין שאם ההתקנה לא תתבצע בצורה מספיק טובה, לא תוכלו לנצל את כל היתרונות של המזגן החדש. בנוסף, כמובן שרצוי לפנות אל אנשי מקצוע שיוכלו לתת לכם אחריות לא רק על המזגן אלא גם על התקנתו.

המקום הנכון להזמנת שירותי התקנה למזגן החדש שלכם

יש לכם דילמה ואתם לא לגמרי בטוחים מאיזו חברה מקצועית כדאי יהיה להזמין את שירותי התקנת המזגן? זה הרגע להתקשר אל חברת כוכב הקור סניף ראשל"צ שמספרה: 03-9624446 ולקבוע פגישה. אין זה משנה אם ברור לכם איזה סוג של מזגן אתם רוצים שיתקינו אצלכם בבית או שאתם רוצים לקבל ייעוץ בנושא, כי כאן תדעו שהמומחים בתחום עומדים לצדכם. החברה ידועה במחירים הטובים שהיא מציעה, בניסיון הרב שאתו מגיעים עובדיה ובשירות האדיב לכל לקוח. בנוסף, נעשה כאן שימוש בציוד המתקדם ביותר בתחום המזגנים, כך שתוכלו להיות רגועים ולדעת שהתקנת המזגן תתבצע על הצד הטוב ביותר.

מאמרים נוספים

התקנת מזגן vrf
התקנת מזגן VRF

אחת ממערכות המיזוג המתקדמות ביותר כיום היא מערכת vrf. מדובר על מערכת המתבססת על טכנולוגיה ייחודית ופועלת באמצעות מדחס מיוחד. המדחס המדובר מספק תפוקה של

קרא עוד »

מעוניין בייעוץ ותכנון מערכות מיזוג מתקדמות?

השאר פרטים ונחזור אליך

דילוג לתוכן