מזגן מיני מרכזי

מזגן מיני מרכזי

מציאת מזגן מיני מרכזי מחיר המשתלם ביותר תהיה משימה אשר תוכל להיות מושלמת בהצלחה בשעה שאתם עובדים מול חברת "כוכב הקור" סניף ראשל"צ. חברתנו מעסיקה צוות מקצועי ומנוסה אשר בעל וותק רב בענף המיזוג. אנו מתמחים במערכות מיני מרכזיים מתקדמות, מערכות מולטי אינוורטר ומערכות V.R.F. הצוות המקצועי שלנו ישמח לעמוד לשירותכם ולספק את המענה המדויק ביותר בעבור כל שאלה אשר עשויה להתעורר בנושא. צרו קשר עוד היום על מנת לקבל את הייעוץ המקצועי ביותר בתחום. מידע נוסף אודות מזגן כולל התקנה תמצאו באתרנו.

מזגן מיני מרכזי מחיר

כאמור, מציאה של מזגן מיני מרכזי מחיר מומלץ ומשתלם זו משימה אשר לשמה תוכלו להיעזר בחברה אשר מתמחה בתחום ומבינה במזגנים ודגמיהם השונים. מחירו של המזגן יכול להשתנות על פי הדגם שאתם בוחרים. זאת לצד העובדה כי גם עלות ההתקנה שלו תהיה לרוב גבוהה יותר מאשר התקנה של מזגנים קטנים.

חשוב להבין כי התקנה של מזגן מיני מרכזי הינה מורכב יותר מאשר התקנה של מזגנים רגילים, על כן אתם יכולים לצפות כי עלות ההתקנה תהיה גבוהה יותר. העבודה כוללת עבודות הכנה טרם ההתקנה לרבות הנמכה של התקרה בביתכם.

יעילותו של המזגן המיני מרכזי הינה רבה ותוכל לסייע לכם בחיסכון בצריכת החשמל לאורך זמן. כך שגם אם אתם רוכשים מזגן אשר נראה כי לא הכי זול בשוק, הרי שהוא יחזיר את עלותו במהלך הזמן.

בוחרים מזגן מיני מרכזי במחיר מושלם

הקיץ הלוהט והחורף הקריר בישראל מציבים אותנו במצב בו אין אנו יכולים לשרוד ללא נוכחות של מזגן יעיל בחיינו. חברת "כוכב הקור" סניף ראשל"צ מעמידה לרשותכם מגוון רחב של מערכות מיזוג חדישות אשר עומדות בכל התקנים המחמירים ביותר. זאת בנוסף להיותן ידידותיות לסביבה, כך שיאפשרו לכם לחסוך גם בהוצאות האנרגטיות של בית. כלל המזגנים אשר תוכלו למצוא בחברתנו הינם משיכה ישירה מהחברה, דבר המבטיח לכם את דגם המזגן האחרון שקיים בחברה.

מזגן מיני מרכזי מתקינים עם "כוכב הקור"

חברת 'כוכב הקור – סניף ראשל"צ' היא חברה הפועלת בשוק מיזוג האוויר כבר  זמן רב, ובעלת ניסיון עשיר בהתקנה ובהתאמה של מערכות מזגן מיני מרכזי מכל הסוגים. נשמח להעניק לכם הצעת מחיר מותאמת אישית, המבוססת על הניסיון והידע העשירים שלנו בתחום מיזוג האוויר.

מזגן מיני מרכזי מחיר כולל התקנה

מזגן מיני מרכזי מהווה פתרון מצוין למיזוג של כל הבית באמצעות מערכת מיזוג אחת. חברת כוכב הקור – סניף ראשל"צ, מתמחה בהתקנות מהסוג הזה, ותשמח לבצע גם עבורכם התקנה של מזגן מיני מרכזי איכותי ואמין. בכל מקרה, כדי לדעת מהו מזגן מיני מרכזי מחיר מומלץ, יש לקבל הצעת מחיר מותאמת אישית, שתיקח בחשבון את המבנה הספציפי של הבית שלכם, ותבדוק מהו המענה הטוב ביותר מבחינת סוג המזגן וצורת ההתקנה של התשתית הנדרשת עבור מזגן מיני מרכזי.

מזגן מיני מרכזי כולל התקנה

בחירה ברכישה של מזגן מיני מרכזי כולל התקנה מחברה מקצועית אחת, תהיה ללא צל של ספק הבחירה הנכונה ביותר בעבורכם. חברת "כוכב הקור" סניף ראשל"צ תוכל לסייע לכם בבחירת דגם המזגן המתאים ביותר לצרכים שלכם ולדרישות התקציב שלכם. חברתנו הוקמה על ידי משה אברהם, לפני למעלה מ-35 שנה וכעת מובילה במקצועיות את ענף מיזוג האוויר בארץ. כיום, אנו מעניקים את שירותינו למגוון רחב של לקוחות, לרבות קבלנים מובילים. חברתנו כוללת מתקינים מורשים של כל החברות, כך שאין סיבה לדאגה, הצוות המקצועי שלנו יכול להתקין כל מזגן במקצועיות רבה וללא תקלות.

מזגן מיני מרכזי
זה הזמן להשתדרג במזגן חכם
השאירו את פרטיכם:

מזגן מיני מרכזי כולל התקנה במחיר אטרקטיבי

התקנה נכונה של המזגן תאפשר לו לעבוד בצורה היעילה בה הוא נועד לעבוד. כך תוכלו ליהנות ממנו לכל אורך השנה, בחורף, בקיץ, בסתיו ובאביב. זכרו כי אין סיבה להתפשר על דגמים איכותיים רק כי הם עשויים לעלות מעט יותר. זאת מפני שלרוב המזגנים שעולים מעט יותר יהיו אלו בעלי הצריכה האנרגטית הנמוכה יותר. דבר אשר יאפשר לכם לחסוך בהוצאות החשמל שלכם לאורך השנים. הדבר ללא ספק יהיה משתלם הרבה יותר מאשר רכישה של מזגן זול אשר יגזול חשמל רב בכל עת שהוא פועל.

מחיר התקנת מזגן מיני מרכזי

חשוב להבין כי מחירו של מזגן מיני מרכזי כולל התקנה עשוי להיות לא נמוך במיוחד. התקנה של מזגן שכזה דורשת עבודות הכנה והנמכה של התקרה. על כן, אנו יכולים לצפות למחיר אשר יכול להגיע לכמה אלפי שקלים. אך דבר משמעותי אשר אתם צריכים לדעת הוא כי עבודות ההכנה הינן חשובות וזה הכרחי כי הן יתבצעו על ידי חברה מקצועית ומנוסה.

כוכב הקור – לשירותכם בכל עת

חברת "כוכב הקור" סניף ראשל"צ תשמח לסייע לכם בבחירת דגם המזגן המתאים ביותר לצרכים שלכם. כך מעשה תוכלו לרכוש את מערכת המיזוג המתאימה לכם ביותר, הן מבחינת תפוקה, מחיר ואף צריכת חשמל. לכל שאלה צרו קשר ואנו נשמח לעמוד לשירותכם.

עלות של מזגן מיני מרכזי

נמאס לכם מהמצב שבו אתם צריכים להדליק ולכבות את המזגן בכל חדר בבית? חושבים על האפשרות של התקנת מזגן מיני מרכזי אך נדמה לכם שזו אופציה יקרה מידי? אם כך, כדאי שתדעו: בתחום של מזגן מיני מרכזי מחיר יש היום הפתעות טובות! מערכת זו הפכה לנפוצה במיוחד גם בבתים פרטיים, גם במשרדים ואפילו בדירות שכורות. כך שהיום תוכלו ליהנות ממזגנים כאלה במחירים טובים ביותר. התקשרו עוד היום לחברת כוכב הקור סניף ראשל"צ וקבלו הצעת מחיר עבור המזגן ועבור התקנתו, כי למה לדחות את העניין עוד ועוד?

הכירו את כל היתרונות

מעבר לכך שאתם בוודאי מתעניינים בנושא של מזגן מיני מרכזי מחיר, כדאי שתכירו את כל היתרונות של מזגנים כאלה, כי הם רבים:

  • היכולת לקרר את כל החדרים בבית בו זמנית.
  • האפשרות לקנות מזגן חדיש עם דירוג אנרגטי טוב במיוחד.
  • העלאת ערך הנכס, כי היכן שמותקן מזגן מיני מרכזי השוכרים או הקונים ישלמו יותר.
אומנם לא פעם ההתקנה של מזגן מיני מרכז יכולה להיות מורכבת יותר מאשר התקנה של מזגנים אחרים, אך זה שווה את ההשקעה. חשוב לבצע עבודות הכנה לפני שמתקינים את המזגן – כאשר לא פעם זה יכלול גם את הנמכת התקרה. עם זאת, במידה ותפקידו את המשימה הזאת בידי אנשי מקצוע מנוסים, תוכלו להיות בטוחים שההתקנה תסתיים במהירות ותיעשה בצורה מושלמת.

מחפשים לקנות לקנות מזגן מיני מרכזי?

עשיתם חיפוש קצר וראיתם שיש לא מעט חברות שמציעות שירותי התקנת מזגנים מיני-מרכזיים? אתם תוהים ממי באמת כדאי לכם להזמין את השירות הזה? או שאולי תרצו לקבל עצה בבחירת המזגן הנכון לבית שלכם? כל אלה, ועוד הרבה מעבר, מחכים לכם בחברת כוכב הקור סניף ראשל"צ. התקשרו למספר: 03-9624446 וקבעו לעצמכם פגישה, כי חבל לחכות לקיץ ולגלות שגם השנה חם לכם מאוד בבית. כל אנשי המקצוע של החברה מגיעים עם ניסיון, ידע ועם תודעת שירות גבוהה כך שהחוויה הצפויה לכם תהיה טובה.

מזגן מיני מרכזי מחיר - כוכב הקור ראשל"צ

כדי למזג מספר חדרים בבית, אין צורך לקנות כמה מזגנים עיליים נפרדים ולהתקין אותם ברחבי הבית. זהו פתרון יקר למדי, בזבזני בחשמל וגם דורש התקנה של מספר יחידות מנוע בחלק החיצוני של הבית. במקום זאת, כדי לבצע בקרת אקלים במספר חדרים במקביל, ניתן ליהנות מהיתרונות של מזגן מיני מרכזי כולל התקנה.

היתרונות של מזגן מיני מרכזי כולל התקנה

ישנם כמה סוגים של מזגנים מיני מרכזיים כולל התקנה, שאותם אנו מציעים ללקוחות שלנו. מזגן מיני מרכזי רגיל מזרים את האוויר אל החדרים באופן אחיד באמצעות פתחים. לעומת זאת, ישנו גם מזגן מיני מרכזי אינוורטר, שבו ישנה יחידת איוד (כלומר, מזגן נפרד) נפרדת בכל חדר, שמחוברת למנוע החיצוני של הבית כולו. מזגנים כאלה הם יעילים כמו המזגנים המיני מרכזיים הקלאסיים, אך נוסף להם היתרון שניתן להפעיל ולכבות את המיזוג בכל חדר בנפרד, למרות שמדובר במערכת אחת כוללת. בנוסף לכך, ניתן אפילו לקבוע טמפרטורה שונה בכל חדר בבית, בזכות הטכנולוגיה הייחודית של המזגן.

איך בנויה המערכת של המזגן?

באופן עקרוני, כל מזגן בנוי מיחידה חיצונית הנקראת יחידת עיבוי, ומיחידה פנימית הנקראת יחידת איוד – והיא זו המזרימה את האוויר בחללים הפנימיים. כאשר רוכשים מזגן עילי בודד כדי למזג חדר מסוים, ישנה יחידת אידוי אחת שמותקנת באותו חדר, המחוברת אל יחידת העיבוי החיצונית. כאשר מבצעים התקנת מזגן מיני מרכזי, מקבלים יחידת עיבוי חיצונית אחת, שמזרימה אוויר דרך מערכת צינורות לכמה חדרים במקביל. האוויר זורם בצורה משורשרת, וכך ניתן להשתמש במעבה אחד וביחידת אידוי אחת כדי למזג את כל הבית בבת אחת.

מחיר מזגן מיני מרכזי

מזגן מיני מרכזי הוא מזגן שיש לו יחידת מנוע חיצונית אחת בלבד, והוא מחובר באמצעות צינורות שמזרימים אוויר אל החדרים השונים בבית. מזגנים מיני מרכזיים קלאסיים מזרימים את האוויר דרך פתחי אוורור, שאותם יש לפתוח בעת ההתקנה. כך מתבצע מיזוג במקביל במספר חדרים, תוך צריכת חשמל פחותה בהרבה.

מה קובע את המחיר של התקנת מזגן מיני מרכזי

ישנם שלושה חלקים בכל התקנת מערכת מזגן מיני מרכזי. החלק הראשון הוא המזגן עצמו, שבמערכת כזו יכול להיות מדגמים שונים של חברות שונות. בנוסף לכך, ישנה את ההתקנה עצמה, שהיא כוללת את יחידות העיבוי והאידוי, פתיחה של פתחי המיזוג והנחה של מערכת הצינורות, שיזרימו את האוויר ברחבי הבית. בדרך כלל ההתקנה כוללת גם הנמכה של התקרה וכיסוי צינורות המיזוג באמצעות בניית תקרת גבס. כך צינורות האוורור מוסתרים על ידי תקרת הגבס הנמוכה, ואינם מהווים מפגע וויזואלי.

פתרון מושלם במחיר מושלם

מזגן מיני מרכזי מהווה פתרון מצוין לבתים מרובי חדרים, שאותם רוצים לחמם כראוי בחורף או לקרר היטב בקיץ. המבנה של המזגן המיני מרכזי מבוסס על יחידת מנוע חיצונית שנמצאת מחוץ לבית, שמזרימה אוויר לתוך מספר חדרים בבית. היתרון המשמעותי במזגן מיני מרכזי הוא שניתן למזג את כל הבית, באמצעות פתחי אוורור שפותחים בעת ההתקנה של מערכת המיזוג. כך, במקום להתקין מזגנים נפרדים בכל חדר, שכל אחד מהם כולל יחידת מנוע משלו, המזגן המיני מרכזי מאפשר לחסוך במשאבים ובמקום – ולמזג בבת אחת את כל הבית.

מזגן מיני מרכזי במחיר מעולה

המחיר של מזגן מיני מרכזי תלוי במספר גורמים. ראשית, המחיר יהיה תלוי בסוג המזגן שבוחרים, ובדגם שלו. שנית, עיקר המחיר של מזגן מיני מרכזי תלוי בהתקנה שלו. ההתקנה דורשת פתיחת פתחים ברחבי הבית והנחת תשתית שתאפשר מעבר של האוויר באמצעות צינורות. במרבית הבתים, תשתית זו תכלול גם הנמכה של התקרה, כדי שהצינורות שמחברים בין החלקים השונים של המזגן יהיו מוסתרים ולא יהוו מפגע וויזואלי.

עלות מזגן מיני מרכזי

בנוסף לכך, ישנן מערכות מזגן מיני מרכזי בטכנולוגיית אינוורטר, שיכולות להיות יקרות יותר, והן כוללות יחידת מזגן (יחידת איוד) נפרדת בכל חדר, המחוברת למנוע החיצוני. מזגן מיני מרכזי אינוורטר כולל יתרונות נוספים, בהם האפשרות לקבוע רמת טמפרטורה שונה בכל חדר, וכן להפעיל או לכבות את מיזוג האוויר בכל עת שרוצים, בלי להשפיע על המיזוג בחדרים האחרים.

מאמרים נוספים

מה זה מזגן vrf ?
מה זה מזגן vrf ?

לא מעט אנשים מחפשים מערכת מיזוג שמצד אחד תציע את פתרון הקירור הטוב ביותר לביתם בעונת הקיץ ומצד שני, תהיה חסכונית בצריכת האנרגיה ובחשמל. מזגן

קרא עוד »

מעוניין בייעוץ ותכנון מערכות מיזוג מתקדמות?

השאר פרטים ונחזור אליך

דילוג לתוכן