פארק-תמרVRF

פארק תמר שלב א'

פרויקט הגדול והייחודי של בנין משרדים מפואר בן 9 קומות בפארק המדע ברחובות. בשלב ראשון זה הותקנו מערכות VRF גדולות ומסיביות בחלקים הציבוריים בכל קומה. בכל לובי בכל קומה הותקנה מערכת מתקדמת מתועלת VRF של חברת טושיבה. כמו כן, מוזג הלובי הגדול של הכניסה לבנין.

מחשבה מקיפה הושקעה בכל נושא התכנון וכן ביצוע התקנות מערכות VRF ברמה הגבוהה ביותר. כן הותאמו גרילים מיוחדים ששולבו בצורה מתקדמת להתאמה מקסימלית במרחבים הציבורים. 

המנועים הותקנו על הגג במקומות שהוקצאו להם על מנת שתהיה גישה נוחה וניתן יהיה לתת שירות ליחידות אלו במידת הצורך . כל שלב לווה במהנדסי החברה ובשיתוף פעולה שגרם לפרויקט זה להיות הצלחה גדולה.

הנכם מוזמנים לפגישת ייעוץ במשרדנו החדש

נשמח לראותכם

פארק-תמרVRF
מעוניין במזגן? אל תבזבז זמן
יש לנו הצעה משתלמת עבורך

הגלריה שלנו

עוד בנושא

פרויקט כצנלסון בגבעתיים

פרויקט של 2 ביניינים ברחוב כצנלסון בגבעתיים. ב 51 יחידות הדיור בפרויקט הותקנו  מערכות מזגנים מתקדמות מדגמי VRF ובחלק קטן מהדירות הותקנו מערכות מיני מרכזיים.

קרא עוד »
כוכב הצפון תל אביב

פרויקט "כוכב הצפון" צפון תל אביב פרויקט זה הינו פרויקט מגורים מפואר הצפון תל אביב של חברת נתנאל גרופ. בפרויקט זה התבצעה בנייה ירוקה והיה

קרא עוד »
מסעדת הזקן והים-יפו

פרויקט זה הינו מסעדה רחבת ידיים ביפו הנושקת לים. במסעדה זו היה צורך לתת מענה מיוחד לכמות האנשים הגדולה העוברת במסעדה מידי יום ביומו ובנוסף

קרא עוד »

מעוניין בייעוץ ותכנון מערכות מיזוג מתקדמות?

השאר פרטים ונחזור אליך

דילוג לתוכן